Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
- bezpośrednio do Dyrekcji Szpitala;
- do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia – Koordynatora oddziału; Kierownika działu/pracowni; Pielęgniarki/Położnej oddziałowej;
- listownie na adres:
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce
z dopiskiem Komisja ds. skarg
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpital-bartoszyce.pl
Skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Dyrektora Szpitala od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.
Jednocześnie przypominamy, że każdy pacjent ma możliwość zgłoszenia naruszenia przepisów w Warmińsko – Mazurskim NFZ w Olsztynie:
Dane teleadresowe:
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ w Olsztynie
Wydział Spraw Świadczeniobiorców – Sekcja Skarg i Wniosków
ul. Żołnierska 16
10 – 361 Olsztyn
tel. (89) 539 97 93, (89) 532 74 14
fax. 89 533 91 74
adres e-mail: wss@nfz-olsztyn.pl
infolinia 194 88
Godziny pracy:
8.00 – 16.00 od wtorku do piątku
8.00 – 18.00 w poniedziałek
oraz
Rzecznikowi Praw Pacjenta, który jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
Skargi na naruszenie praw pacjenta można składać:
-
pisemnie na adres:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa - pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@bpp.gov.pl
- poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP:/RzPP/skrytka)
- faksem pod nr 22 532-82-30
- osobiście w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta
tel. 800 - 190 - 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00