Zasady składania skarg

×

Komunikat o błędzie

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls w _menu_load_objects() (linia 579 z /includes/menu.inc).

Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

  • bezpośrednio do Dyrekcji Szpitala;
  • listownie na adres:

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II

ul. Kard. S. Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce

Skargi i wnioski przyjmowane są w sekretariacie Dyrektora Szpitala od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00.
 
 
Jednocześnie przypominamy, że każdy pacjent ma możliwość zgłoszenia naruszenia przepisów w Warmińsko – Mazurskim NFZ w Olsztynie:

Narodowy Fundusz Zdrowia   Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie

   Skargi i wnioski rozpatrywane są w  Wydziale Obsługi Klientów

   ul. Głowackiego 14

   10- 448 Olsztyn

Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590

Sposób wnoszenia skarg i wniosków:

  • pisemnie
  • przekazanie osobiste,
  • za pośrednictwem poczty,
  • za pomocą faxu
  • za pomocą poczty elektronicznej bez podpisu elektronicznego: kancelaria@nfz-olsztyn.pl

Godziny pracy: pon. 8.00 -18.00; wt-pt.  8.00-16.00

Skarga/ wniosek mogą być składane w imieniu własnym lub innej osoby za jej pisemną zgodą.

Skargi/ wnioski anonimowe są pozostawiane bez rozpatrzenia.

oraz
 
Rzecznikowi Praw Pacjenta, który jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach ochrony praw pacjentów określonych w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.
 
Skargi na naruszenie praw pacjenta można składać:
  • pisemnie na adres: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
  • pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@rpp.gov.pl
  • poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
  • faksem pod nr (22) 506-50-64
  • osobiście w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta
  • poprzez Telefoniczną Informację Pacjenta dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590, czynna całodobowo przez siedem dni w tygodniu

 

 

 

Partnerzy